Minna Hölttä

AD, yrittäjä

Olen ammatiltani mainostoimistoyrittäjä ja pyöritän myös pientä hevostallia Valkeakosken laitamilla. Eläimet ja luonto ovat aina olleet lähellä sydäntäni. Minulle tärkeitä arvoja ovat ihmisten sosiaalinen yhdenvertaisuus, luonnon ja eläinten suojelu sekä yrittäjyyden tukeminen – myös maaseudulla.

Olen ehdolla kevään eduskuntavaaleissa. Tutustu vaaliteemoihini tarkemmin www.minnaholtta.fi

Kuulen mielelläni myös sinun näkemyksesi siitä miten yhdessä teemme Valkeakoskesta vieläkin paremman paikan asua ja yrittää. Ota yhteyttä niin jutellaan! minna.holtta@vihreat.fi

Ari-Petteri Tynskä

Yrittäjyyden tradenomi, Valmentaja, Kirjailija,

Luonteeltani olen rauhallinen ja pyrin aina tekemään parhaani sen asian eteen, mitä olen lähtenyt tekemään oli se sitten mitä tahansa. Tästä syystä minusta on kasvanut moniosaaja. Monipuolinen elämänkokemus tarjoaa tukea ja turvaa päätöksenteossa. Pyrin valtuustoon vihreiden ehdokkaana, jotta pääsen tekemään töitä yhteisen Valkeakosken puolesta. Nuorten suomalaisten ja nuorten maahanmuuttajien, sekä suomalaisten vanhusten syrjäytyminen on sosiaalipolitiikan suurimpia ongelmia. Suur-Tampere hanke etenee Valkeakosken pohjoispuolella ja Valkeakosken kannattaa selvittää millä tavoin meillä on mahdollista hyötyä tästä alueellisesta kehityksestä. Sen paras mahdollinen hyödyntäminen vaatii meiltä kuitenkin ponnistuksia, kuten liikenneverkon parantamista. Kaapelinkulman kaivoksen hankkeen ympäristöasioista huolehtiminen täytyy ottaa huomioon. Alueen alistamista kaivoksen käyttöön on syytä harkita tarkkaan ja sen ympäristövaikutuksia täytyy seurata ja mitata. Meidän on rakennettava uudenlaista yrittäjyyttä, joka vaatii myös tehtaanvarjosta pois jättäytymistä, mutta se vaatii myös sitä, että emme toimi nuorille pelkästään kasvualustana. Vaan myös vaihtoehtoisena paikkana, johon voi jäädä koulujen jälkeenkin. Näiden edellä mainittujen asioiden eteen tulen tekemään kunnanvaltuustossa parhaani ja mieluusti kuuntelen ja opiskelen, sekä otan asiakseni teiltä äänestäjiltä ehdotuksia asioista, joita voin ottaa asiakseni.
Johanna Koivisto

Tradenomi, korvausasiantuntija